Post by chingmesfohenhi on Feb 18, 2022 21:21:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mindustry ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mindustry IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker poeng ▞▞▞
▞▞▞ Mindustry 2022 version ▞▞▞
HAWK: Airplane Space games Arkada ngvt
Jeg likte spillet før oppdateringen. Designene er enklere og det visuelle er tiltalende. Den siste oppdateringen ødela opplevelsen min Men jeg skal prøve å tilpasse meg den.
Virker friskt og originalt for den mobile Rts. Imponerende, men må jobbe med kontroller. Fortsett det gode arbeidet.
Generelt et godt spill, problemet er den tilfeldige vanskelighetsstigningen, og de tilbakevendende bølgene kan ødelegge komplekse maskiner som har bygget og jobbet timer etter arbeidstimer
Dette spillet er virkelig morsomt! Jeg ville gitt den en 5/5, men av en eller annen grunn sletter den alle lagrede data når jeg lukker spillet. Jeg kan ikke lagre noen fremgang jeg gjør i dette spillet, noe som gjør det helt ubrukelig å spille. Så synd :/
Tilsynelatende komplekst spill uten noen veiledning jeg kan finne. Vil avinstallere til det er mer brukervennlig.
den har merkelig kontroll. jeg må røre bakover for å gå foran. og å bygge kartene mine er også rart, for alt er der veldig lite. Det er vanskelig å vite, hva er hva. Og hvorfor kan jeg ikke bli med på en NOT-MINE-server? Jeg vil gi 5 stjerner når jeg vet hvordan jeg skal spille
Vanskelig for meg å komme inn på. Med en gang var det litt vanskelig å forstå. Det kan bare være på grunn av min ADHD, men det er fortsatt et spill med potensial.
Moro! Spillet er helt annerledes enn forrige gang jeg spilte det for mange år siden. Jeg skulle bare ønske det er en superrask måte å legge transportbånd på. Det blir tungvint å gjøre én flis om gangen og hele tiden velge en retning på nytt. Jeg liker scooteren som følger deg rundt. Veldig awsome! Det hjelper når du trenger bare noen få blokker av en bestemt type for å komme deg i gang litt raskere. Takk for spillet!
opplæringen er ikke nybegynnervennlig. brukte 15 minutter på å finne ut av det.. spillet ser bra ut, men vanskelig å lære seg
Uspillbart, spillet ser jevnt ut og premissene er gode. Men utviklerne har ikke tilpasset kontrollene for å fungere på mobil. Som et eksempel krever visse kritiske handlinger høyreklikk og klikk-dra bruk av en mus eller bruk av ctrl på et kayboard.
De gamle kontrollene og bildene var bedre nå de er barnslige.
Pc-kontroller lar deg egentlig ikke gjøre noe uten å kjenne til pc-kontrollene
Mindustry پرتحرک uxm
Det er et bra spill, men fps faller ned når så mange fiender kommer, vennligst hjelp
Wow, jeg har bokstavelig talt brukt den siste uken av livet mitt til å spille kampanjen til dette spillet. Ingen klager på kontrollskjemaet, det tar litt tid å kartlegge alt, men muligheten til å pause og bygge er fantastisk. Bare liten frustrasjon er å ikke kunne bygge der du står, selv om du kan fly over det.
Verste spillet noensinne Jordkartet gjør kartene umulige å finne og du rotet til ved å få kull til å komme inn i kjernen din. Jeg skal nå misbruke avlastere og jeg mistet alle ressursene mine på grunn av denne oppdateringen. Jeg hater dette spillet.
Spillet har utilstrekkelig informasjon eller guider som kan hjelpe oss å forstå hvordan vi spiller spillet. gir dette en 1 stjerne på grunn av misnøye og harde guider.
Spillet mens det er gøy har mange mangler. For de fleste kart er det enklere å bare bruke det grunnleggende tårnet i større antall og fungerer like bra som "bedre" tårnalternativer. Spillet kan være veldig irriterende, for når hovedbasen din blir angrepet, kan de ikke vite noe annet enn en liten varsling forutsatt at du spiller det på jute som i de fleste situasjoner vil spille et mobilspill.
Flott, morsomt, vanedannende! Men skrivebordsopplevelsen er langt overlegen mobilversjonen av dette spillet. Belteplassering er kjedelig.
sååå bra så langt problemet mitt er at det elektriske tårnet ikke angriper
ENDRE DE JUSKE KONTROLLENE, herregud er det så vanskelig!? Kan også bare spille mindustry-klassiker enn å lide klønete mekanikk og kontroller
Opplæringen er ødelagt. Den andre skjermen instruerer deg om å klikke på en roteringsknapp som ikke er å se. Jeg har spilt dusinvis av slike eller andre spill, aldri hatt noe problem.
Jeg elsker det...men av en eller annen grunn kan jeg gå opp i teknologitreet fordi det viser at jeg trenger bly... Selv om jeg har samlet bly, men ser ikke ut til å registrere det i teknologitreet.. .så jeg sitter teknisk fast i de første kartene.
Mindustry Ação clf
Kunne ikke giddet å komme forbi den kjedelige og altfor kompliserte opplæringen, kanskje selve spillet er morsommere.
Lagre spillet er ødelagt. Sier at det gjorde det, men så går du for å laste et spill det ber om disktilgang og erklærer at det ikke ble funnet noen. Rart at den ikke spurte om disktilgang når du prøvde å lagre først...
Denne anmeldelsen har tatt litt tid å skrive. Jeg har alltid ønsket et strengt RTS-spill på mobil som aldri hadde kommet. Jeg lastet ned og spiller mindustry med mye skeptisk tro. Endelig kom det en, og langt på vei er det dette spillet. Jeg promoterer ikke eller noe annet, dette er det nærmeste spillet jeg har funnet (som en 36-åring) til C&C eller old school Warcraft. Prøv det og se
Det går bra. Helt til en sjef flyr rundt forsvaret ditt og ødelegger kjernen din fordi f*** deg. Tre timer bortkastet tid. Hyggelig.
Kult spill, forferdelige kontroller. UI/UX trenger mye arbeid. Det ender opp med å være frustrerende bare å prøve å få ting til å fungere slik du vil ha det. Selve spillet ser supermorsomt ut, dessverre får jeg aldri vite det på grunn av UI-barrieren
Edit: november 2021 De fikset det! Dette spillet er nok en gang frustrerende utfordrende, men jeg føler at jeg går videre! Takk/respekt til utviklerne! Oppdateringen ødela et fantastisk spill ... jeg elsket det, utfordrende, men morsomt ... og nå er det umulig å komme videre og føle deg fullført fordi du stadig taper terreng til 70 bølgeangrep av fiender som ikke kan drepes av typen av våpen du kan bygge på det kartet ... det tok bare følelsen av prestasjon bort og gjorde et morsomt spill stressende ...
Mindustry Actie jqfv
Elsket nesten alt ved den. Fant en enkelt feil angående transportbåndene, men fortsatt ganske fantastisk spill
En utvannet pocket factorio. Dette spillet var tydelig inspirert av factorio. I motsetning til factorio har imidlertid dette spillet ingen sluttmål. Det eneste det er å gjøre i den er å prøve å overleve bølger av fiender. Avanseringsnivåene er også ganske dårlig tenkt, da de fleste tårn, for eksempel, gjør milde forbedringer i forhold til eldre versjoner til du kommer til Tesla-tårnene, som er et plutselig og stort krafthopp. Jeg ser bare mye rom for forbedring her. Den har imidlertid en nivåredigerer.
Det er vanskelig å plassere ting nøyaktig uten å zoome langt inn. Det finnes måter rundt dette, men de brukes ikke. Det ville også vært fint om jeg kunne lagre et oppsett for et kampanjekart, i stedet for å bare ha copy paste å stole på.
Det er flott og vanedannende, det mest irriterende... du kan miste land/sektorer etter at du har fanget dem, så mens du i 1 sektor gjør bølgene kan en annen bli angrepet og tapt, så fremgangen i spillet er en kamp.